یخچال فریزر رویه میز کار

(دیدگاه 1 کاربر)

تماس بگیرید

  • برند: آپادانا تجهیز
  • عنوان لاتین: Refrigerator/Freezer
  • ابعاد استاندارد: 85×80×150 / 85×80×190
  • گارانتی: 12 ماه توسط آپادانا تجهیز
     
     

دستگاه یخچال فریزر روی میز کار  را می‌توان در ابعاد مختلف متناسب با نیاز مصرف کننده سفارش داد. مزیت بزرگ این تجهیزات قابلیت استفاده بهینه از سایر فضاهای آشپزخانه و سطح رویه آن است. این محصول به آشپزها و کارکنان آشپزخانه امکان کار راحت‌تر را می‌دهد. این محصول نه تنها به عنوان یخچال و فریزر، بلکه به عنوان میز وسیعی برای کارهای معمول تهیه غذا نیز استفاده می‌شود.

شرکت آپادانا تجهیز آراز با استفاده از بهترین آلیاژها و فناوری‌ها شروع به تولید یخچال فریزرهایی کرده است که می‌توانند سال‌ها در گوشه‌ای از آشپزخانه شما بدرخشند.

مشخصات فنی یخچال فریزر روی میز کار

از مشخصات فنی سایت می‌توان به کمپرسورها و سرد سازهای برندهای معروف اشاره کرد تا سرما در این محصول تا منفی 25 درجه سانتیگراد پایین برود. این تجهیزات دارای دماسنج-ترموستات است که به دلیل آن دما تغییر می‌کند. نمایشگر داخل فریزر نیز قابلیت تنظیم دما را دارد.

این محصول یکی از تجهیزات ضروری برای آشپزخانه‌های صنعتی است. در قسمت فنی این محصول از مبرد R290 استفاده شده است. علاوه بر این، از یک محصول گاز اتوماتیک برای یخ زدایی در داخل خانه استفاده شده است. این نوع یخچال‌ها در برابر افت دما عایق بالایی دارند، مواد غذایی ماندگاری بیشتری دارند و می‌توانید مواد غذایی فاسد شدنی را با خیال راحت داخل آن قرار دهید.

محصولات آپادانا تجهیز آراز

گفتنی است شرکت آپادانا تجهیز آراز به عنوان تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از شرکت‌های پرسابقه در زمینه راه اندازی انواع رستوران است که محصولات خود را از مرغوب‌ترین متریال‌ها تولید می‌کند. بسیاری تجهیزات بنا به نیاز مشتریان و شرایط آشپزخانه صنعتی باید به صورت سفارشی تولید شوند که این کار در کارخانه به صورت استاندارد انجام خواهد گرفت. گارانتی 12 ماهه آپادانا تجهیز آراز و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال نشانگر کیفیت بالای محصولات ما است.

برند

آپادانا تجهیز آراز

1 دیدگاه برای یخچال فریزر رویه میز کار

  1. آرش

    به نظر بهینه تر در می آد. هم میز کاره و هم یخچال و فریزر صنعتی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 3 =