کاهو خشک کن

(دیدگاه 1 کاربر)

تماس بگیرید

  • عنوان: کاهو خشک کن صنعتی
  • عنوان انگلیسی: Salad spinner & Dryer
  • گارانتی 12 ماهه آپادانا تجهیز آراز

کاهو خشک کن صنعتی (Commercial lettuce spinner) ابزاری است برای خشک کردن انواع سبزیجات و کاهو که به کارها در آشپزخانه صنعتی بسیار سرعت می‌دهد. بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و در داخل سطل دستگاه یک سبد گردان قرار دارد که به وسیله چرخ دنده به دستگیره بالای دستگاه متصل شده تا عمل چرخاندن و خشک کردن با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

کاهو خشک کن می‌تواند در مدت 1 تا 3 دقیقه و با سرعت 90 دور در دقیقه 25 لیتر کاهو و یا سبزیجات را خشک کند. استفاده از آن بسیار آسان است و کافی است با قدرت و سرعت دسته آن را حرکت دهید.

گفتنی است نمونه های پیچیده تری از جنس استیل ضدزنگ و مجهز به تایمر الکترونیکی و ترمز ایمنی نیز در بازار موجود است.

 

انواع کاهو خشک کن و مشخصات فنی

       
ظرفیت دستگاه 6 کیلوگرم 12 کیلوگرم 2 کیلوگرم
تعداد کاهوها در هر عملیات 5 – 8 کاهو 10 – 15 کاهو 2 – 3 کاهو
ظرفیت خشک کردن در هر ساعت 120 تا 360 کیلو 240 – 720 کیلوگرم 10 تا 20 کیلوگرم
زمان خشک کردن 60/120/180 ثانیه 60/120/180 ثانیه  
ابعاد خارجی 540×750×665 میلی‌متر 540×750×815 میلی‌متر 433×635×786 میلی‌متر

 

گفتنی است تمامی دستگاه‌های کاهو خشک کن مجهز به دستگیره و چرخ دنده هستند. همچنین بدنه این دستگاه‌ها از جنس پلاستیک فشرده است.

 

شستشوی کاهو خشک کن

هیچ کدام از انواع تجهیزات کاهو خشک کن صنعتی اعم از دستی یا برقی مناسب شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند. البته سبد داخلی را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد اما اگر قسمت دارید تمامی دستگاه را بشویید و تمیز کنید بهتر این است که این کار را دستی انجام دهید.

توجه داشته باشید که یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه حذف آلودگی‌ها و قسمت فرسوده و سوخته کاهو و سبزیجات است. بنابراین وجود این دستگاه برای سلامت غذایی رستوران مهم است. به همین دلیل به صورت سبد کاهو خشک کن صنعتی باید شسته و نظافت شود.

 

استفاده از دستگاه

استفاده از دستگاه کاهو خشک کن دستی بسیار ساده است. یک دسته چرخان دارد که آن را چند بار می‌چرخانید تا سبد داخلی به حرکت دربیاید. سپس آب کاهو و سبزیجات از شیارهای سبد داخلی به سبد رویی منتقل می‌شود.

در روزهای شلوع رستوران صنعتی بزرگ بهره برداری از این دستگاه زمان زیادی را از پرسنل حفظ می‌کند.

 

 

 خرید کاهو خشک کن صنعتی

هنگام خرید کاهو خشک کن صنعتی باید به برند سازنده و امکانات آن توجه کرد. می‌توان نمونه های پلاستیکی ساده تا تجهیزات برقی پیچیده‌تر را برای عملیات خشک کردن سبزیجات تهیه کرد. برای اطلاع از قیمت محصول با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

گفتنی است شرکت آپادانا تجهیز آراز به عنوان تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از شرکت‌های پرسابقه در زمینه راه اندازی انواع رستوران است که محصولات خود را از مرغوب‌ترین متریال‌ها تولید می‌کند.

بسیاری تجهیزات بنا به نیاز مشتریان و شرایط آشپزخانه صنعتی باید به صورت سفارشی تولید شوند که این کار در کارخانه به صورت استاندارد انجام خواهد گرفت. گارانتی 12 ماهه آپادانا تجهیز آراز و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال نشانگر کیفیت بالای محصولات ما است.

برند

آپادانا تجهیز آراز

1 دیدگاه برای کاهو خشک کن

  1. مهدی

    کاهو خشک کن شما استیل است یا پلاستیکی؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =