مخلوط کن صنعتی کاوردار

(دیدگاه 1 کاربر)

تماس بگیرید

  • عنوان محصول: مخلوط کن صنعتی کاوردار
  • نام انگلیسی: Blender Cover
  • ساخت ایران
  • گارانتی 12 ماهه آپادانا تجهیز آراز
  • خدمات پس از فروش

مخلوط کن صنعتی کاوردار (Blender Cover) یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فست فودها و آب میوه فروشی‌ها مراکز مختلف تجاری مرتبط با صنعتی رستوران داری است.

کیفیت بالا در فرآیندهای تهیه غذا و انواع اسموتی برای فرآیندهای تهیه و آماده سازی از مزایای بلندر صنعتی است.

میکسر یا مخلوط کن صنعتی  کاوردار برای کاهش صدای ناشی از فعالیت موتور و عمل خرد کردن و مخلوط کردن مواد کار به کار می‌آید. این تجهیزات برای استفاده در کلیه آشپزخانه‌های صنعتی، کترینگ‌ها و رستوران‌ها، آبمیوه‌فروشی‌ها و حتی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی که برایشان  کار می‌کند.

برای خرید مخلوط کن صنعتی باید دو ویژگی اساسی  را مدنظر داشت: ظرفیت و قدرت. برای انتخاب گزینه مناسب و خرید آن باید به جایی که قرار است بلندر صنعتی بزرگ قرار گیرد مشخص شود.

 

مخلوط کن صنعتی چیست؟

مخلوط کن صنعتی دستگاهی با ظرفیت و قدرت بالا که مواد غذایی مختلف را به وسیله مکانیسم چرخشی تیغه‌ها در محفظه ایمنی مخلوط می‌شوند. در نتیجه این فرآیند، اختلاط یا همگن شدن آسان مواد است.

مخلوط کن صنعتی حرفه‌ای به خاطر قدرت چرخش بالا، کیفیت ساخت بهتر نسبت به همزن‌های خانگی و البته ظرفیت بیشتر شهرت دارد.

مخلوط کردن و بلندکردن مواد غذایی با خواص مواد و شکل‌های مختلف کار اصلی یک مخلوط کن صنعتی معمولی یا روکش دار است. به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان میکسر صنعتی نیز استفاده کرد.

این دستگاه با برق کار می کند و در مراکز کاری مرتبط با مواد غذایی که سرعت و حجم کار مهم است خرد کردن مواد غذایی خشک مانند ادویه و مغزها و یا مواد غذایی مرطوب مانند میوه با همزن برقی صنعتی مفیدترین کاربرد این دستگاه است.

 

مشخصات بلندر صنعتی کاوردار

معیارهای مختلفی برای دسته‌بندی انواع بلندر صنعتی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها بر اساس توان، کاربرد، فناوری ساخت و تجهیزات، نوع و کاربری تیغه، و نیز برند و کشور سازنده است.

در مجموعه آپادانا تجهیز برای این تقسیم‌بندی و با هدف منحرف نکردن ذهن خریداران با معیارهایی همچون برندها و ایرانی یا خارجی بودن محصول، تنها به دو نوع مخلوط کن صنعتی ساده و مخلوط کن صنعتی کاور دار اشاره می‌شود تا فقط بر تفاوت‌های کاربردی این تجهیزات تاکید شود، نه موارد حاشیه‌ای.

مخلوط کن صنعتی کاوردار برای کاهش دادن صداهای ناشی از عمل خرد و مخلوط کردن مواد، همین‌طور بالا بردن ایمنی کاربران در برابر احتمال شکسته شدن محفظه مواد غذایی در حین عملکرد بلندر، از یک جزء الحاقی به نام کاور از جنس مقاوم (معمولاً پلی کربنات) استفاده می‌کند.

طبیعی است که با توجه به مزایای این کاور در این نوع بلندر صنعتی، گزینه مناسب برای تهیه مخلوط کن صنعتی کافه یا مکان‌های دیگری است که کاهش سروصدا عامل مهمی برای جذب مشتری و بالا بردن بهره‌وری محسوب می‌شود.

 

کاربردهای مخلوط کن

میکسر یا مخلوط کن صنعتی کاوردار بسته به مشخصات فنی و قابلیت های متفاوتی که شرکت های سازنده برای آن در نظر گرفته اند، کاربردهای متفاوتی دارد، اما محصولات برندهای معروفی مانند همزن صنعتی برمودا و همزن صنعتی براون و یا بسیاری از همزن‌های مرغوب ایرانی است.

محصولات صنعتی عموماً این قابلیت را دارند که در مکان‌های مختلف مانند آشپزخانه های صنعتی، کافه ها، رستوران ها، معجون فروشی ها و … خدمات زیادی ارائه دهند.

تنوع نام های این محصول به طور خودکار و غیرمستقیم کاربردهای مختلف میکسرهای صنعتی ساده یا سرپوشیده را توضیح می دهد. مشکلی که توانایی این امکانات را به عنوان دستگاه های چند منظوره و مقرون به صرفه برجسته می کند. مثلا:

 

  • مخلوط کن بستنی صنعتی
  • مخلوط کن آب‌میوه و معجون
  • مخلوط کن و بلندر پوره ساز
  • بلندر پودر صنعتی یا آسیاب ادویه و مواد خشک
  • چرخ گوشت مخلوط کن صنعتی (با توجه به نوع و قابلیت تیغه مخلوط کن صنعتی)
  • مخلوط کن صنعتی یخ شکن
  • مخلوط کن کوکتل ساز
  • و…

سوالات متداول درباره مخلوط کن صنعتی کاوردار

  1. چه معیاری برای دسته بندی مخلوط کن صنعتی کاوردار در نظر گرفته می شود؟
    معیارهای مختلفی برای دسته‌بندی انواع بلندر صنعتی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها بر اساس توان، کاربرد، فناوری ساخت و تجهیزات، نوع و کاربری تیغه، و نیز برند و کشور سازنده است.
  2. دلیل تعبیه شدن کاور برای بلندر چیست؟
    در مخلوط کن صنعتی کاوردار برای کاهش دادن صداهای ناشی از عمل خرد و مخلوط کردن مواد، همین‌طور بالا بردن ایمنی کاربران در برابر احتمال شکسته شدن محفظه مواد غذایی در حین عملکرد بلندر، از کاور مفاوم استفاده می شود.
  3. برای خرید این بلندر چه ویژگی هایی باید در نظرگرفت؟
    برای خرید مخلوط کن صنعتی باید دو ویژگی اساسی اعم از ظرفیت و قدرت را در نظر گرفت.
برند

آپادانا تجهیز آراز

1 دیدگاه برای مخلوط کن صنعتی کاوردار

  1. بابک

    تفاوت قیمت بلندر صنعتی کاوردار و بلندر صنعتی ساده چقدر است؟

    • آپادانا تجهیز آراز

      برای اطلاع از قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مجموعه آپادانا تجهیز آراز با شماره 72307 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =