خشک کن صنعتی

(دیدگاه 1 کاربر)

تماس بگیرید

  • عنوان محصول: خشک کن صنعتی
  • نام لاتین: Commercial Dryer
  • گارانتی: ۱۲ ماه توسط آپادانا تجهیز

خشک کن صنعتی یکی دیگر از محصولات اصلی در دسته خشکشویی‌هایی است که در رستوران‌های بزرگ، هتل‌ها، تالار‌ها و بیمارستان‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق دستورالعمل نظافت، کلیه ملحفه‌ها در هتل‌ها و بیمارستان‌ها باید پس از هر بار استفاده تعویض شوند. بنابراین لباسشویی یکی از تجهیزات مهم در اماکن فوق است و خشک کن صنعتی نه تنها سرعت تعویض آن‌ها را افزایش می‌دهد، بلکه آلودگی‌های باکتریایی را نیز از بین می‌برد.

 

نحوه عملکرد خشک کن صنعتی

خشک کن‌های صنعتی با سیستم تهویه کار می‌کنند. فن توسط دو موتور الکتریکی یکی در جهت چرخش سبد و دیگری در جهت مخالف حرکت می‌کند. وقتی لباس‌ها و ملحفه‌ها در خشک‌کن قرار می‌گیرند، هوای گرم در داخل سبد تولید می‌شود که توسط یک فن، مکیده می‌شود و آن‌ها را خشک می‌کند.

سیستم‌های گرمایشی در این دستگاه‌ها به سه روش تولید می‌شوند. از طریق بخار، گاز و برق. سیستم گرمایش نیاز به دیگ دارد اما همه این محصولات صرف نظر از نوع منبع انرژی‌شان کیفیت خشک کن خوبی دارند و پارچه‌ها را نرم و بدون بو می‌کنند.

یک سیستم گرمایش الکتریکی، اگرچه هزینه‌های انرژی و نگهداری بالایی دارد، اما زمانی که لباس‌ها و ملحفه‌ها به درستی خشک و تمیز شود، ملاحظه خواهید کرد که ارزش آن را داشت. البته برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها توصیه می‌شود از انواع دیگر همچون گازی استفاده کنید.

البته سیستم گرمایشی خشک کن گازی دارای معایبی اندکی است. در این مدل‌ها ممکن است خشکی بیش از حد ایجاد شود و لازم است اپراتور دستگاه مراقب باشد تا لباس‌ها و ملحفه‌ها کیفیت رنگ‌شان را از دست ندهند. البته لازم به یادآوری است این نوع محصولات سرعت عمل بالایی دارند.

 

انواع خشک کن‌ صنعتی بسته به ظرفیت

  • خشک کن‌ های ۲۰ کیلوگرمی
  • خشک کن‌ های ۳۰ کیلوگرمی
  • خشک کن های۵۰ کیلوگرمی
  • خشک کن‌ های ۱۲۰ کیلوگرمی
  • خشک کن‌ های ۲۵۰ کیلوگرمی

این خشک کن‌‌های صنعتی و انتخاب مخزن آن‌ها معمولاً بسته به نوع عملکرد خشک کن و عملکرد مورد نیاز انتخاب می‌شوند.

هنگام انتخاب خشک کن صنعتی باید پارامتر‌های مختلفی را در نظر گرفت. کارایی، استاندارد‌ها، ایمنی، زیبایی و البته قیمت مقرون به صرفه. این دستگاه کوچک اما کارآمد در تمامی خشکشویی‌ها یک تجهیزات ضروری و مناسب است و نبود آن باعث اختلال در کار واحد لباسشویی می‌شود.

این محصول بسته به مدل‌های مختلف دارای قابلیت‌های گوناگونی است. ضمنا همانند تمام محصولاتی که در شرکت آپادانا تجهیز فروخته می‌شوند دارای گارانتی ۱۲ ماهه آپادانا تجهیز است و با تهیه آن می‌توانید از خدمات ۱۰ ساله پس از فروش شرکت بهره‌مند شوید.

برند

آپادانا تجهیز آراز

1 دیدگاه برای خشک کن صنعتی

  1. ایلیا

    خشک کن صنعتی از کدام برند است؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =